Politica de rambursare

Avem o politică de returnare de 30 de zile, ceea ce înseamnă că aveți la dispoziție 30 de zile de la primul articol pentru a solicita returnarea.

Pentru a fi eligibil pentru returnare, toate acestea trebuie să fie în aceeași stare în care l-ați primit, nepurtat sau nefolosit, cu etichete și în ambalajul original. Veți avea nevoie și de chitanța sau dovada celei.

Pentru a efectua un retur, nu puteți contacta la contact@somnbun.ro.

Dacă returnarea dvs. este acceptată, vă vom trimite o etichetă de expediere pentru retur, precum și instrucțiuni despre cum și unde să trimiteți coletul. Articolele trimise înapoi la noi fără a solicita mai întâi retur nu vor fi acceptate.

Ne puteți contacta oricând pentru orice întrebare privind returul la contact@somnbun.ro.

Daune și probleme
Vă rugăm să vă inspectați comanda la recepție și să nu contactați imediat dacă articolul este defect, deteriorat sau dacă primiți un articol greșit, astfel încât să putem evalua problema și să o corectăm.

Excepții / articole nereturnabile
Anumite tipuri de articole nu pot fi returnate, cum ar fi bunuri perisabile (cum ar fi alimente, flori sau plante), produse personalizate (cum ar fi comenzi speciale sau articole personalizate) și produse de îngrijire personală (cum ar fi produse de înfrumusețare) . De asemenea, nu acceptăm returnări de materiale periculoase, lichide inflamabile sau gaze. Vă rugăm să contactați dacă aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la articolul dvs. specific.

Din păcate, nu putem accepta returnări ale articolelor de reducere sau carduri cadou.

Schimburile
Cea mai rapidă modalitate de a vă asigura că obțineți ceea ce este necesar să returnați articolul pe care îl aveți și, odată ce returnarea este acceptată, faceți o alegere separată pentru noul articol.

Uniunea Europeană, muncă de 14 zile
Fără a aduce atingere celor de mai sus, dacă mărfurile sunt expediate în Uniunea Europeană, au dreptul să anulați sau să returnați comanda în termen de 14 zile, din orice motiv și fără o justificare. Ca mai sus, articolul dumneavoastră trebuie să fie în aceeași stare în care l-ați primit, nepurtat sau nefolosit, cu etichete și în ambalajul original. Veți avea nevoie și de chitanța sau dovada celei.

Rambursări
Vă vom anunța după primirea și verificarea returnării și vă vom anunța dacă rambursarea a fost aprobată sau nu. Dacă este aprobat, veți fi rambursat automat pe metoda de plată inițială în termen de 10 zile lucrătoare. Vă rugăm să cumpărați că poate dura ceva timp pentru ca banca sau compania dvs. de card de credit să proceseze și să posteze rambursarea.
Dacă au trecut mai mult de 15 zile lucrătoare de la aprobarea returului, vă rugăm să nu contactați la contact@somnbun.ro.